Negavau tam tikros prekės arba prekę gavau mažesnio svorio, ar atgausiu pinigus?

Jei prekę gavote mažesnio svorio arba negavote visai, viso užsakymo skirtumas bus gražintas į Jūsų banko sąskaitą per artimiausias 3 darbo dienas (dažniausiai prekių pristatymo dieną). Jei prekę gavote didesnio svorio – primokėti nereikia.

Kas yra paslaugos mokestis, už ką jis mokamas?

Prekes parduodame ūkininkų kainomis, todėl jos būna ne tik natūralios ar ekologiškos, bet ir kainuoja pigiau nei parduotuvėse ar net ekologiškų prekių turgeliuose. Tuo pačiu prekės turi atkeliauti iki mūsų, būti pasvertos ir surūšiuotos pagal kiekvieno kliento užsakymus ir turi pasiekti atsiėmimo vietas ar saugiai paruoštos pristatymui į namus. Ši paslauga imli žmonių darbui ir kaštams ir tam yra 3.90Eur paslaugos mokestis. Šis mokestis nepriklauso nuo užsakymo dydžio ir atsiėmimo/gavimo būdo.

Koks yra užsakymų laikas?

Užsakymai priimami visą parą www.baltakarve.lt. Vilniuje norint prekes gauti antradienį užsakymai priimami vėliausiai iki pirmadienio 14val., trečiadienį – iki antradienio 14val, ketvirtadienį – iki trečiadienio 14val. o penktadienį ir šeštadienį – iki ketvirtadienio 14 val. (arba kitais žodžiais – bent vieną dieną prieš). Už Vilniaus ribų pristatome trečiadieniais – šeštadieniais ir užsakyti reikia atitinkamai iki pirmadienio – ketvirtadienio 14val. (arba kitais žodžiais - bent 2 dienas prieš).

Ar užsakyti prekes galima telefonu?

Užsakymai galimi tik mūsų el. parduotuvėje www.baltakarve.lt

Gavau nekokybišką prekę, ką turėčiau daryti?

Parašykite laišką bendruoju paštu [email protected], prisekite nuotrauką. Mes informaciją perduosime tiekėjui ir grąžinsime pinigus į Jūsų banko sąskaitą per artimiausias 3 darbo dienas.

Darant užsakymą nurodžiau vieną pristatymo laiką, tačiau nebūsiu namuose, ką daryti?

Parašykite laišką su situacijos aprašymu į [email protected] arba paskambinkite +370 616 22515. Jei užsakymo metu iš anksto žinote, kad namuose būsite tik tam tikromis valandomis, komentaro laukelyje nurodykite tai.

Nepavyksta atlikti pavedimo, ką daryti?

Parašykite laišką su situacijos aprašymu į [email protected] arba paskambinkite +370 616 22515.

Kaip atskirti kuri prekė ekologiška, o kuri natūrali?

Jei prekė ekologiška sertifikuota, prie jos matysite žalią lapelį. Šią informaciją rasite ir prekės vidiname puslapyje.

Kur galėčiau atsiimti prekes?

Visas prekių atsiėmimo vietas galite rasti čia: https://baltakarve.lt/atsiemimo-vietos. Užsakant prekes reikia pasirinkti norimą atsiėmimo vietą.

Ar pristatote į namus? Kokiomis valandomis?

Taip pristatome į namus Vilniuje kiekvieną antradienį, trečiadienį, ketvirtadienį ir penktadienį, kituose miestuose trečiadienį-šeštadienį. Užsakant prekes reikia pasirinkti Jums patogų laiką – dienos metu arba vakare. Prekes vežame visą dieną nuo 10 val. ryto iki 22 val. vakaro.

Ar pristatote į kitus miestus?

Taip, jau pristatome visoje Lietuvoje išskyrus Neringą.

Ką reiškia, kai ant mėsos pakuotės parašyta „atvėsinta“ arba „atšaldyta“?

Tai reiškia, kad mėsa yra šviežia, tiesiog pagal maisto veterinarijos reikalavimus ji yra atvėsinta +2 temperatūroje ir pateikiama. Labai dažnai „atšaldyta“ maišoma su „užšaldyta“. Mes prekiaujame tik šviežia mėsa.

  • paysera
  • dnb
  • Swedbank
  • citadele
  • danske
  • seb
  • nordea
  • Šiauliu bankas
  • kreditinės